Birthday

10 oktober 2012 - Kissimmee, Florida, Verenigde Staten

Het zwembad wordt hier goed gebruikt. Zwemochtendje gehad.
Tatum ook in het zwembad geweest, maar ze kroop liever langs de kant.
Ze kreeg het op haar heupen...en wilde steeds los gaan staan.
Wij aanmoedigen uiteraard, zij lachen en steeds opnieuw haar kunstje vertonen.
Ineens....zou ze het dan toch echt gaan doen??? Ja hoor! Haar eerste losse stapjes zijn gezet. Gezien je op vakantie toch redelijk vaak een fotocamera bij de hand hebt zijn haar eerste stapjes vastgelegd.

Daarna Tatum even op bed gelegd. Skyler even rustig K3 kijken.
Wij even op facebook/Skype.

In de middag richting Tampa. We gaan Skyler's verjaardag alvast op zijn Amerikaans vieren in Tampa.
We komen binnen en daar stonden twee giga-birthday-cakes klaar. Wow...dat ziet er mooi uit. Eentje had een space-thema, met Skyler's naam erop. Zeggen wij: wow!! Space-cake!!
Uiteraard in de lach geschoten... Space-cake kennen ze hier niet. Wij uitgelegd wat het was en ze garandeerden ons dat dit child-friendly was en echt geen space-cake.
Hotdogs en Lays waren ook van de partij.
Daarna was het tijd voor de cadeautjes. Skyler kreeg een bestuurbare motor.
De cadeautjes die wij gekocht hadden vielen ook erg in de smaak gelukkig.
Iedereen helemaal blij/gelukkig.

Tatum heeft zich ook uitstekend vermaakt. Er werd nog gelachen om Tatums knie-loop-methode. Die hadden ze nog nooit gezien.
Tatum zelf boeide het allemaal niet zo, die was meer geinteresseerd in het zo ranzig mogelijk eten van haar taart. Kon het niet laten om even een foto te maken.

Na 't feestje en het afscheid nemen vertrokken we, op naar ons volgende adresje om een cadeautje langs te brengen en afscheid te nemen. Ook daar waren dolenthousiaste gezichtjes na het zien van onze cadeautjes.

Daarna de auto in.... terug naar Kissimmee.

Bye bye Tampa......see you later!

1. E, J & B:
    11 oktober 2012
    Die Tatum heeft gevoel voor dramatiek: waar zal ik mijn eerste stapjes eens zetten?? Duh, of course op de bodem waar ik voor het eerst het daglicht heb gezien... Tsss, dat iedereen dat niet doorhad tot nu toe!!!

Skyler, wat gaaf om zo je verjaardag te vieren! Wij vinden het een coole actie!
  2. Kaat:
    11 oktober 2012
    Alweer een hele bijzondere dag.......
  3. Marijke:
    11 oktober 2012
    Wat moet dat een bijzondere dag zijn geweest. Fijn voor jullie allemaal!
  4. Erik,Susanne&Ryleigh:
    11 oktober 2012
    Wat knap van Tatum. Ik snap wel dat ze gewacht heeft tot ze weer terug is op de plek waar alles begon. Hoe trots zullen jullie nu zijn.

En de verjaardag van Skyler daar vieren hoe geweldig. Ben zeer benieuwd naar de foto van zijn taart.....en van zijn cadeau natuurlijk...
  5. Mirella:
    11 oktober 2012
    BIJZONDER en wat genieten voor Skyler en Tatum. Kon je het nog droog houden Paula? Wat een gave foto op facebook van Kelly Park. Leuk dat je dat nog hebt kunnen doen.
  6. Charlotte:
    Wat een bijzondere dag!!