Lazy day

9 oktober 2012 - Kissimmee, Florida, Verenigde Staten

Soms kom je op een dag niet voorbij je eigen voordeur.
Vandaag leek zo'n dag te worden.
Kinderen laat wakker, heerlijk uitgeslapen dus.
Opa en oma gingen shoppen bij de outlet.
Skyler en Tjeerd het zwembad in. Ik met Tatum even naar Walmart om onze bestelling (cadeautjes) voor morgen op te gaan halen.
Zien wij toch in de verte ook een shoppingcenter liggen! Ik kijk Tatum aan en ja hoor....daar gaan we even snel kijken. Twee nieuwe jurkjes en twee nieuwe shirtjes voor Tatum rijker.

Terug naar de villa. Zowel Tatum als Skyler helemaal vermoeid. Naar bed met die twee!!
Na 't slapen even met Skyler hier naar de community pool en de playground geweest.
Stelde niet veel voor...het zwembad was gewoon gesloten. Hij heeft nog wel even lekker kunnen spelen, maar wegens hitte niet al te lang.

Opa en Oma ondertussen thuisgekomen met een enorme hoeveelheid tassen en overheerlijke verhalen. Tjeerd kijkt mij aan...en ja hoor! We gaan ook even.
Kinderen blijven thuis bij opa en oma en wij naar het walhalla.
Dat was de laatste keer voorlopig.
Op de terugweg nog even bij Target gestopt voor haarspul voor Skyler voor thuis.

Bij thuiskomst blijkt Skyler met opa te zijn wandelen.
Horen we even later dat hij een enorme lachbui heeft gekregen bij een villa hier. Hij had zo'n plezier omdat het zwembad daar te klein was....die van ons was veeeeeeel groter.

Ach, hij heeft hier zijn hele fantasieverhalen ontwikkeld: hij woont in een heeeel groot huis in de vogeltjesstraat met een groot zwembad in de tuin en een driehoekdak. Zo gaat ie nog wel even verder....

's-Avonds in de warmte zelf nog even gezwommen. Genieten zo zeg!

Morgen weer druk dagje voor de boeg. Dan gaan we de verjaardag van Skyler in Tampa op zijn Amerikaans vieren met een birthdaycake met zijn naam en hotdogs??????
Wij komen in ieder geval niet met lege handen aan, onze cadeautjes zijn binnen en ze zijn erg mooi geworden!! Helemaal tevreden.

1. Mirella:
    10 oktober 2012
    Wat een heerlijke dag zeg, even luieren, even shoppen.....hhhhmmm een vakantiedag in Florida! Je snapt natuurlijk wel dat ik even heel nieuwsgierig ben welk cadeau het geworden is. 1 ding is zeker, deze verjaardag gaat Skyler niet snel vergeten, zo bijzonder. Veel plezier morgen.
  2. Erik,Susanne&Ryleigh:
    10 oktober 2012
    Zo'n dag is ook heerlijk.
    Ik ben ook wel heel benieuwd naar het cadeau.....Veel plezier met zijn verjaardag vieren en we willen natuurlijk graag de foto's weer zien. :-)
  3. Mieke:
    10 oktober 2012
    Wat heerlijk dat jullie zo lekker genieten. Profiteer er nog maar van, want hier wordt het alleen maar kouder.
    Heel veel groetjes vanuit (het nu zonnige) Schaijk.
    En voor morgen een heeeeele fijne verjaardag voor Skyler. Proficiat alvast.
  4. Kaat:
    10 oktober 2012
    Wat vervelend zo''n dagje! :-) Wens jullie heeeeeeeeel veel plezier op zijn feestje!!!!! Zal een bijzondere dag zijn! XXX
  5. Michaeljannekeemily:
    11 oktober 2012
    Lekker genieten daar... en het woord 'shoppen' komt verdacht veel voor, hahaha! Ben dus wel wat jaloers...
  6. Charlotte:
    11 oktober 2012
    Klinkt weer als een heerlijke dag! Wat een schitterend huis zitten jullie en uiteraard heel benieuwd naar het kado