Downtown Disney

7 oktober 2012 - Kissimmee, Florida, Verenigde Staten

Traag opgestart vanmorgen. Even snel op en neer naar Walmart voor een ontbijtje en een tube Burt's Bees op bestelling.
Retour villa, ontbijten en weer weg. Downtown Disney is het geworden vandaag.
Skyler wilde Mickey wel eens zien.
Als eerste een grote luchtballon. Die was mega-interessant.
Daarna kwamen we bij T-REX. Die dino's daar allemaal.....erg mooi. Skyler wilde graag naar binnen. Okay! Wij naar binnen. Toen de dino's echter oergeluiden gingen maken...zo snel mogelijk weer naar buiten! Vond ie niet leuk.

Vervolgens gewoon wat rondgewandeld door Downtown Disney.
Heeeeerlijk weer gehad vandaag. Echt stralend.
De World of Disney store had weer zooooveel leuks om even voor de grap mee op de foto te gaan, maar jeeee, wat moet je thuis toch met zoveel rommel?????
We hebben een zelfde blauwe punthoed gevonden als vorig jaar en hebben dus een foto van Skyler ge-update.
We vonden een bruid en bruidegom haarband/capje.
Uiteraard even bij de twee opgezet en even laten poseren voor de foto.

Verderop kwamen we de sproeiers tegen. Kleine stop om even lekker te spelen.

Doorgelopen en wat zien we daar??? Een MOLEN. Hoewel het wat minder is geworden, kunnen we nog altijd niet ongezien langs molens.

Na een tijdje hadden we het wel gehad en zijn we naar huis gegaan.
Daar staat tenslotte een heerlijk zwembad op ons te wachten.
De rest van de middag dan ook gezwommen met allebei de kinderen.
Tatum houdt ook echt van het water. Ze ging weer helemaal los met haar gespetter.
We hebben hier ook een kleine kiddypool met twee sproeiertjes.
Die zijn ook echt favoriet bij haar.

Skyler had geluk: op het moment dat wij eruit gingen, kwamen opa en oma net thuis van de lancering van een raket bij het Kennedy Space Center.
Zij hadden nog zin om te zwemmen, dus hij kon in het zwembad blijven.

1. Bianca:
    8 oktober 2012
    ohhhh, ik ben jalours, zou zo weer terug willen.
    Maarre... geniet er maar lekker van.
    Dikke kus uit berrege
  2. Mieke:
    8 oktober 2012
    Wat een schitterende foto's weer.
    Geniet nog even.
    gr. Mieke
  3. Erik,Susanne&Ryleigh:
    8 oktober 2012
    wat een leuke foto's weer.

zo genieten we toch een beetje mee.

liefs
  4. Charlotte:
    11 oktober 2012
    Bedankt voor de burt bees. Ben toevallig net weer bij de kinderarts geweest en niets zo goed voor River's huid als de burt bees zei ze weer!! Super dat jullie er ondanks alle indrukken van de vorige dagen aangedacht hebben