Op naar Florida

21 september 2012 - Lake Mary, Florida, Verenigde Staten

Bij het inchecken even gevraagd of we 2 setjes van 2 stoeltjes achter elkaar konden krijgen. Helaas, het vliegtuig zat vol, we zaten nagenoeg achteraan (economische reis...).

Volgens planning om 12.30 gestart met boarden. De rij (3 stoelen) voor ons was leeg en wij dus direct gesplitst. Ieder één kind op 3 stoelen dus. Heeeerlijk, dat begon goed!
Echter.....een passagier was zo slim om zijn medicijnen in zijn koffer te stoppen ipv in zijn handbagage. Zijn koffer moest gezocht worden en wij hebben een uur lang in de gordels aan de gate moeten wachten.
Tatum was helaas al zo'n 10 minuten voor vertrek in slaap gevallen. Bij het opstijgen....werd ze weer wakker. Skyler vond het een hele grote belefenis die vliegauto.

Heerlijke rustige vlucht gehad. Een piloot die (gelukkig) redelijk laat de "fasten your seatbelts lampjes" indrukte.

Tijdens de vlucht hebben de kinderen zich echt zoooo voorbeeldig gedragen. De trunki met speelgoed is nog even tevoorschijn gekomen.
Tussendoor kreeg Skyler een kindermaaltijd. En ja hoor!! Dol en dolgelukkig. Dat had ie niet verwacht. Tatum was erg bewegelijk maar hield zich wel stil.

Een uurtje of twee voor de landing zijn ze allebei in slaap gevallen languit over de stoelen.
Voor 't landen hebben we ze wakker moeten maken.
Boven Sanford was 't noodweer....het vliegtuig bleef zo'n drie kwartier rond Sanford slingeren. Uiteindelijk veilig geland!
Bij de immigration mochten we de rij (we stonden achteraan....laatste rij in het vliegtuig) voorbij omdat we kleine kids bij ons hadden. Aangesloten in een hele korte US Citizens rij!
Maar....zo'n trage Harry.... ach ja.

Huurauto opgehaald...medewerkster van Alamo zei dat we beter een stoeltje bij Walmart konden halen....(voor Skyler hadden we bij ons, voor Tatum niet). Op naar Walmart, stoeltje en een paar kleine boodschappen ingeladen. Kwam voorbij een paar "must-haves" maar echt geen tijd om even te kijken. Komt nog wel....
Snel doorgereden naar 't hotel, ingechecked en naar de kamer. YES! Het was goed gegaan met het babybedje voor Tatum.
Tatum sliep al in de auto. Tjeerd heef haar naar de kamer gedragen en in haar bedje gelegd. Ze is niet wakker geworden, maar geslapen tot.... half vier 's-nachts.
Da's 't nadeel van het tijdsverschil. We zijn allemaal al wakker. Hebben 't nog tot kwart over vier proberen te rekken, maar het lukt niet meer. Allemaal wakker.

Maar zooooo trots op hoe de kinderen zich gedragen hebben!!!!!

1. E, J & B:
    30 september 2012
    Wat gaaf... aansluiten in de US citizens rij!!!! Handig ook!