Jetlag....

22 september 2012 - Hollywood, Florida, Verenigde Staten

Skyler had ENORM uitgekeken naar ' ontbijt in het hotel. Helaas moest ie toch echt tot 7 uur in de ochtend wachten.
Toen het eindelijk zover was.... hij keek zijn ogen uit en schreeuwde van geluk.

Na het ontbijt nog even het zwembad in en om 10 uur in de auto richting Hollywood.
Halverwege de oersaaie turnpike een stop gemaakt voor de lunch.
Daar begon de regen die de hele verdere dag niet meer opgehouden.

In het Villa Europa Hotel hebben we een extra slaapkamer. Skyler heeft hier zijn eigen kamer met TV en koelkast. Hij kan overspringen van het ene naar het andere bed. Ze zijn allebei voor hem. Ook zijn onze twee boeven continu bezig met het kraken van de kluis op Skylers kamer. Die maakt zoń leuke piepjes, ze kunnen zich er erg goed mee vermaken.
De beachcruiserfietsen die hier bij het appartement staan konden we gisteren in de regen helaas niet gebruiken. Wel zagen we onze buurman hier gisteren in de stromende regen vrolijk staan BBQén op de erg gezellig uitziende binnenplaats.
Het hotel is echt een paar stappen van zee verwijderd. Als dat hoge gele joekel van een gebouw niet ons uitzicht zou blokkeren, had je uitzicht over zee.

Skyler was zo moe dat hij even op bed ging liggen. Hij is rond half vijf in slaap gevallen.
Tegen etenstijd wilden we hem wakker maken. Helaas....zelfs met de smoes   lust je een knakworstje   was het niet gelukt.
Dan maar slapen.

Hij werd vannacht wakker om half vijf... de jetlag lijkt zich dus op te schuiven.

1. Fam Buijsse:
    23 september 2012
    hoi Paula, Tjeerd, Skyler en Tatum

via Riet en Ger vernamen wij dat jullie een webblog bijhouden.
    Hartstikke leuk en ook wij willen jullie reisverhalen volgen.
    We hopen dat jullie een fijne tijd in Amerika zullen hebben.
    Geniet er lekker van.

groeten