Downtown Key West 2

28 september 2012 - Key West, Florida, Verenigde Staten

Onze tweede volle dag op de Keys.
Wat doen we?? Kinderen toch even mee naar downtown nemen of echt de hele dag een beetje op het resort rondhangen?
Gisteren het Ernest Hemingwayhome overgeslagen….dus keuze is op downtown gevallen.
Auto geparkeerd en even snel het huis van Dhr. Hemingway gezien (van de buitenkant). Vermoedelijk niets aan voor de kinderen, dus is het bij de buitenkant gebleven.
Daarna nog wat rondgewandeld door Duval Street en omgeving.
Bij de Key West Toy Factory naar binnen gegaan. Onder wat van shirtjes/souvenirwinkeltjes en een draaimolentje met drie paardjes. Skyler en Tatum een keertje laten draaien.
Toen naar boven. Daar zaten enkele papegaaien waar Tatum op reageerde. Hard tegen hard en nog harder… Een nature tentoonstelling binnen gelopen (stel je er niet teveel van voor). Skyler kreeg een parkietje in zijn handen, maar….hij vond het een beetje eng. Hij staat wel met krokodillen, roofvogels etc op de foto, maar een parkietje is wat veel gevraagd. Tjeerd moest ‘m snel overnemen, want het vogeltje mocht niet vallen. Vogel (parkiet) twee…de ranger wilde ‘m op Skylers arm zetten. Skyler wilde niet, dus ik nam de vogel op mijn arm. Skyler wil ’t toch van dichtbij zien en komt voorzichtig dichterbij. Plots krijgt hij het op zijn heupen en trekt aan de staart van de parkiet en wat denk je: BAM, die ligt op de grond. Oops. Sorry. We hebben de voorstelling verder maar overgeslagen.

We zijn wat gaan drinken bij wederom een enorme joekel van een cruiseschip.
Snel nog wat duiven en kippen verjagen en op naar de auto maar weer.
Terug naar het resort.
Zwemmen, zwemmen, zwemmen, onder water, onder water, onder water.
En toen…een flinke stortbui. We zijn gaan schuilen in het restaurant van het resort.
Na de stortbui heeft Tjeerd het zwemmen overgenomen.
Skyler gelukkig gemaakt door in een restaurantje te gaan eten.

Daarna kinderen slapen en wij…..wat denk je…..voor de hotelkamer met oceanview in een heerlijk warme temperatuur nog even wat drinken!!

Morgen weer een reisdag voor de boeg. Terug naar het vasteland.

1. Mieke:
    29 september 2012
    Genieten, genieten en nog eens genieten....
  2. Erik,Susanne&Ryleigh:
    29 september 2012
    Wat een boefje is Skyler toch...
    Wat een genot om mee te genieten van jullie mooie reis.

Liefs van ons alle drie
  3. Mirella:
    29 september 2012
    Sorry, maar ik lig natuurlijk helemaal in een deuk om Skyler.....Dit zijn streken die je bij Justin verwacht, maar toch niet bij Skyler......haha. Ik zie dat onschuldige koppie van hem al voor me. De foto's zijn weer fantastisch, op naar de volgende plek. Goede reisdag gewenst.
  4. Bianca:
    30 september 2012
    Hoi lieverds,
    Wat leuk om jullie reisverslag zo mee te volgen.
    Wat hebben jullie al mooie dingen beleefd.
    En het verhaal van Skyler met de vogel, ik zit moest hier wel heel erg om lachen.
    Zag het al helemaal voor me.
    Geniet maar lekker verder daar in dat mooie land van jullie moppies.

Liefs en een hele dikke knuffel,
    Jan, Bianca, Sam en Yang (die nu nog heel even in China is)
    xxx