Ellenton

3 oktober 2012 - Tampa, Florida, Verenigde Staten

Vanmorgen traag opgestart.
Ik zou een ontbijtje gaan halen bij de Publix. Skyler ging met me mee. Tjeerd had een adres opgeschreven van een Publix hier in de buurt. Bleek 20 minuten rijden te zijn. En alsof dat alles was….toll…file….maar goed….op het ingegeven adres zat inderdaad een Publix.
Snel boodschappen gedaan en terug naar het hotel. Ik zag op de heenweg dat de files op de weg terug heftiger waren, dus…alternatieve route laten zoeken. Die was 25 minuten. Ook file!! Om goed kwart voor acht waren we vertrokken, rond 9 uur waren we terug. En dat voor een simpel ontbijtje. Ggrrrrr.

Even video-facebooken met Justin, maar helaas, Skyler was boos en wilde niet praten. Justin was enorm geïnteresseerd in de krokodil!
Hier regende het dus zwemmen was geen optie. We besloten de Sunshine Skyway Bridge wat langer te gaan bekijken, maar eerst: SHOPPING OUTLET ELLENTON!
Daar is het wel erg goed weer voor zo!
Gap deed ’t goed bij ons. Ook Tommy Hilfiger, USPA en nog enkele andere gesponsord. Goed bezig!
Wij zelf komen er niet slecht vanaf. Niet alles alleen voor de kleintjes ditmaal.
Op de heenweg naar Ellenton stopte onze TomTom er ineens mee. Batterij leeg. Wat is dat nou??
Kabelbreukje misschien?? Ja hoor….helaas was de stekker behoorlijk gesloopt.
En nu?? Opladen via USB dan maar ofzo. We moeten nog diverse keren zijn op plaatsen waar we graag de weg voorgeschoteld krijgen en we moeten ook nog terug naar het hotel. Vroeger was dat allemaal wel te doen, nu lijkt het alsof je echt niet meer zonder navigatie kunt.
Bij Ellenton zagen we een batteryplus winkel. Even kijken of zij misschien een kabeltje hebben….
De verkoper wilde er eentje uit het doosje halen om te proberen als ik hem een paar woordjes Nederlands zou leren. Nou prima hoor… wat zullen we ‘m eens leren?!?!? Rara…
Het stekkertje bleek te werken.
We zijn dus weer helemaal on-the-road!

Vanuit Ellenton nog naar St Petersburg gereden. We wilden heeeel graag naar de wedstrijd van de Tampa Bay Rays gaan kijken. De laatste van het seizoen. Soms…..moet je echt rekening houden met de kinderen. Helaas helaas leek het ons onmogelijk om hen vanavond mee te nemen naar the game.
Wel zijn we nog even bij ’t stadion geweest. Het werd er al drukker….. ’t kriebelde wel heel erg…

Bij thuiskomst nog ff wat telefoontjes gepleegd en daarna op naar ’t zwembad.
Het hele zwembad was voor ons vieren. Het Crowne Plaza is best een groot hotel, we hadden met vieren dan ook een flink zwembad. Tatum vond ’t weer een feestje en ging weer helemaal los.
Skyler…die is altijd verzot op zwemmen. Hij was er niet uit te krijgen.
Uiteindelijk kindertjes op bed en wij alles ingepakt / klaar gezet voor de laatste verhuisdag morgen.
Dan gaan we op naar de villa in Kissimmee waar we nog een laatste weekje zullen blijven.
Het gaat zooooo snel de tijd hier!
We hadden plannen voor Tampa, maar echt tijdgebrek hier.
Zaterdag zijn we weer een volle dag in Tampa. Maar eerst op naar Orlando morgen.

1. Erik,Susanne&Ryleigh:
    4 oktober 2012
    Goed geslaagd dus met shoppen. Heerlijk. Die foto ook van Tatum :-)
    We wensen jullie een goede reis naar Kissimmee en daar natuurlijk veel plezier!!!

Liefs