Tampa

2 oktober 2012 - Tampa, Florida, Verenigde Staten

Prachtige dag…zo waardevol, zo bijzonder.

Vanmorgen opgestaan, ontbijtje en toen op naar Welma’s place!
Voor de insiders: Welma is niet meer werkzaam bij Welch.

We zijn uitgenodigd bij Welma thuis. Zij woont op een paar minuutjes rijden vanaf ons hotel.
Wat was het leuk om haar weer te zien/horen etc. Skyler en Tatum hebben hier allebei de eerste dagen van hun jonge leventjes gewoond.
Heel veel baby’tjes hebben hier hun eerste dagen doorgebracht.
Nu heeft ze haar eigen kleinkind: Liam. Morgen wil ze Liam even aan ons komen showen hier bij het zwembad in het hotel. Hij was vanmorgen niet thuis (woont bij Welma).
We zijn benieuwd!! Heerlijk gekletst met Welma over werkelijk van alles.
Was echt een topochtend.

Terug naar het hotel om de kinderen even te laten slapen, want ze waren moe. Uiteindelijk slapen ze uiteraard niet, dus zijn we zo’n anderhalf uur later maar naar “the famous W Bay to Bay Blvd” oftewel: naar kantoor gereden. Daar waar wij bijna 4 jaar geleden Skyler in onze armen sloten!
Michelle en Christine waren aanwezig.
Ook hier weer hartstikke gezellig zitten kletsen over heeeel veel onderwerpen.
De Engelse versie van ’t Jip en Janneke boek lag er nog. Ook zagen we het fotoboek van de dag in Urk. Verder lag het magazine met PJ erin ook in de lectuurbak! Skyler herkende ‘m gelijk!
Jip en Janneke waren ook erg bekende gezichten voor Skyler.

Vanuit kantoor even een tussenstop bij de Subway gemaakt. Door zo’n visite-dagje schiet de lunch er bijna bij in en dat kan echt niet met twee kleintjes.

Vanuit de Subway 10 minuutjes rijden. Dat was de plek waar we de rest van de middag tot ongeveer 6 uur hebben doorgebracht. Daar schrijven we verder echter niets over behalve dan….dat het echt zo fijn was om er te zijn.

Rond zessen weggegaan, Skyler gelukkig gemaakt door in een restaurantje te gaan eten en daarna direct het bed in met de twee (over)vermoeide kindertjes.
Ben benieuwd wat er morgen gaat gebeuren!!
Het lijkt er nu al op alsof we flink tijd tekort komen hier in Tampa.
We zullen wel een paar keer vanuit Kissimmee op en neer rijden vermoed ik zo.

Op en top genoten van vandaag. Zo fijn!

1. E & E en H:
    3 oktober 2012
    Superleuk om te lezen en te zien allemaal. Zoooo herkenbaar. Mochten jullie alle dames nogmaals zien doe ze de groeten van ons!
  2. Kaat:
    3 oktober 2012
    Wat moet het voor jullie weer waardevol voelen om hier weer te zijn! X
  3. Erik,Susanne&Ryleigh:
    Hoe bijzonder!!

XXXX
  4. E, J & B:
    3 oktober 2012
    Welma niet meer bij Welch? That's new to me! Hopelijk geniet ze heerlijk van haar kleinzoon nu. Vast wel. Wat super dat jullie afgesproken hebben! En fijn dat de middag zo positief was. Heerlijk dat dat kan.... GENIET nog! Vind het erg leuk om jullie blog te lezen!!!
  5. Michaeljannekeemily:
    3 oktober 2012
    Oh, wat heerlijk om weer in Tampa te zijn! Dat Welma niet meer bij Christine werkt, is ook voor ons nieuws, maar aan de foto's op haar fb te zien is ze supertrots op haar kleinzoon. Geniet nog maar lekker van al die bekende plekken en natuurlijk van de shopping malls... nu kun je los gaan!
  6. Charlotte:
    11 oktober 2012
    Wat een speciale dag moet het zijn geweest. Een om voor altijd te koesteren. Dat Welma niet meer werkzaam is bij Welch is ook nieuw voor mij. Geniet van alles met volle teugen