Key Biscayne, Skyline & South Beach

24 september 2012 - Miami, Florida, Verenigde Staten

Rond 9 uur in de ochtend vertrekken naar Key Biscayne is geen goed idee. Hoe verder we richting Miami kwamen, hoe drukker het werd.
Komt Skyler ook nog even tussendoor… ik moet …. Okay jongen, we pakken de eerste de beste afslag en gaan op zoek naar een toilet.
Plan was Bayside Marketplace. Gezien de drukte richting Biscayne Blvd (we stonden echt ingesloten in zo’n enorme massa auto’s tussen de meest hoge wolkenkrabbers) besloten we eerst naar de Rustsy Pelican te gaan. Een restaurant waar je het allerbeste uitzicht op de skyline van Miami hebt. Op de Rickenbacker Causeway zagen we echter ook al fantastische vergezichten.
Het was nog vroeg voor de Rusty Pelican. We waren de enigen en het leek alsof er binnen nog schoongemaakt werd. We zijn ijverig foto’s gaan maken en daarna maar vertrokken.
Poging twee voor de Bayside Marketplace.
Nu was het stukken minder druk en we hadden de Bayside Marketplace redelijk snel gevonden.
In deze haven liggen de rondvaartboten en –bootjes. Verder shops en vele souvernirkraampjes.
Skyler had weer een oude hobby opgepikt: achter de duiven aanrennen en verjagen.

Vanuit Bayside Marketplace nog even naar Ocean Drive en South Beach.
Als je in South Beach bent kun je het toch niet maken om niet op het strand/in zee geweest te zijn?!?
Skyler dacht dat hij zonder bandjes alleen in zee kon zwemmen. Helaas……na een poging gedaan te hebben vond hij het water toch erg zout en het was zeker niet gelukt.
Tatum maakte kennis met het strand. De eerste minuut vond ze het toch wat vreemd dat zand. De tweede minuut werd er echter a-la-Tatum volop met zand gegooid en gesmeerlapt!

Bij thuiskomst in Hollywood wederom de zee in geweest. Nu met bandjes.
Tatum speelt hier flink op de binnenplaats. Skyler heeft zich vermaakt bij de speeltuin een minuutje of twee hier vandaan aan het strand.
Vandaag hadden we fantastisch weer. Zonnebrand was hard nodig.

1. Mieke:
    25 september 2012
    Kei mooie foto's, geniet maar lekker verder.
    gr. Mieke